knep och knåp

Idag åkte jag till mormor eftersom hon lovat att hjälpa mig med att sy ett burskynke. Finns nog ingen nogrannare människa, haha, och därför blev vi inte färdiga idag ;)

Var så svårt att välja färg eftersom Loke är vit och Magnum svartmönstrad och de ska dela bur. Men tillslut bestämde jag mig för ett grönt tyg, typ mellangrönt i krossad sammet :) 

Allt blir samma färg och det kändes väl egentligen lite tråkigt, men det blev enklast så. Dock så är bäddarna jag köpt till dem svarta, trodde Magnum först skulle försvinna i dem men det gjorde han ju faktiskt inte som man ser i tidigare inlägg ;)

I alla fall, har någon något tips vad gäller att sy burskynke så får ni gärna lämna en kommentar! Och är det svintråkig om har väggar, golv och tak i samma färg?? Har inte sytt taket eller toaskynket ännu så funderar på om jag ska köpa annat tyg till det.. hmm.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0