Bad

Vi badade båda grabbarna förra veckan, bara för att träna dem. Magnum har jag badat två gånger förut. Första gången för det hänt en olycka, jag var ensam hemma och de hela var lite stressigt så det blev inte sådär jättelyckat. Därför ville jag testa att bada honom igen, även den gången var det inte alls omtyckt och gick inte vidare smidigt. 

Men förra veckan gick det jättebra!! Samma sak med Loke som vi badade här hemma för första gången. Dock så hjälptes ju jag och Hampus åt den gången och det får vi göra med badet inför utställningen i januari också :) De båda var ungefär likadana under badet, satt mest bara stilla och väntade på att det skulle bli över. Sen blev det mys i handduken och massa tvättning! Vet ju att det inte är bra att bada katter för mycket, och eftersom de inte är deras favoritsport så tror jag att badträningen får ligga på hyllan tills utställningen! (om det nu inte händer någon mer olycka..) 


Haha jag kan inte sluta skratta åt den här bilden på Magnum! Han ser ut som en mammut! Världens största och kraftigaste kropp, jättekorta ben och lilla huvudet! Lilla gubben! <3


Mycket mysigare att vara torr och hjälpa matte och husse att renbädda sängen :)

Kommentarer
Postat av: Anette

dom är så söta :)

2012-11-21 @ 23:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0