transportburar?

Sitter och funderar på vilka transportburar jag ska köpa till pojkarna. Har ju bara en nu eftersom jag inte visste att vi skulle bli ägare till två katter ;) Men hur som helst så kommer den vi har nu vara på tok för liten för dem då de är vuxna, så tänker redan nu köpa transportburar de kan ha livet ut. De ska ha varsinn såklart.

Någon som har tips på prisvärda bra transportburar? Som är tillräcklig för en fullvuxen sibbe! (som kommer väga minst 5-6kg)  Lämna gärna en kommentar i så fall :) Skulle vara så tacksam för tips!


Dessa finns hos supercat med måtten 49x32x32 cm.

Lutade åt en sådan först men då jag mätte buren jag har nu så skillde storleken inte allt för mycket.
Vad bör man räkna med för mått?! 
Jag som tycker de är så bekvämt att beställa hem, kanske borde bege mig på en djuraffär ändå. Haha.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hrm trodde jag svarat på det här inlägget redan.. men nu verkar det inte finnas här.

Iaf de där transportburarna blir nog för liten ganska fort. ;) Transportburen som stått inne kattungerummet (som kattungarna sov i när ni var hit första gången) är ca 60 cm på längden och den storleken bör ni nog ha på dem. :)

Kram
Marie & mamma Nessa

2012-11-14 @ 21:47:04
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0