Längtar tills sommaren!

Och utställningarna såklart ;)
 
Nu har jag anmält grabbarna till Skellefteå, men där blir det bara söndagen, den 16/6.
Har även anmält dem till utställningen i Njurunda som Sundsvalls kattklubb anordnar och där blir det såklart en hel weekend (28-30 juni) med katterna och Camilla! Hon tar med sig sin Burma Eddie :) 
 
Det roliga är att vi ska bo på Bergafjärdens camping, i en likadan stuga som jag, mamma, pappa och Henke bodde i för kanske 10 år sedan. Får sån nostalgi bara jag ser bilderna från campingen!! Kommer nog bli en sjukt mysig helg :) Utställning på dagen, stranden på e.m och grillning på kvällen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad kul med Sundsvallsbesök! Får du tid över får du höra av dig så får ni komma förbi på en fika eller nåt!// Sarah & Kiwa

Svar: Absolut det gör jag!! :) Vad roligt! tack för inbjudan :) kram
Lisa Naréus

2013-04-26 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0