Något helt annat..

Något i stil med att jag tar kort på mina katter för jag tycker de är så himla fina och vill visa upp dem. Likadant då jag gjort en maträtt som ser helt himelskt god ut eller då jag städat och gjort extra fint i lägenheten. På ungefär samma sätt måste jag nu visa upp en text som en underbar vän skrivit om mig. Blir alldeles rörd till tårar! <3 
 
"Jag pratar om hon med världens snällaste hjärta, och som alltid får mig att skratta för att hon är sådär härligt knäpp. Hon som får mig vilja vara ginger för att hon är så fruktansvärt vacker i det. Hon som gav mig ett garnnystan i julklapp, för att vi har en söt interngrej. Hon som är klokare än alla böcker tillsammans, oavsett vad hon tror själv."
 
 
Och Desirée, nu skrattar jag högt och på riktigt då jag kom på vad som gjorde att vi fann varandra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0