Kvällspromenad

Jag har suttit inne och pluggat HELA dagen (därav ny header och lite annat omgjort på sidan, bra ställe att öva på det här ;)

I alla fall så kände jag att jag behövde lite luft efter middagen. Och när jag såg att det bara var runt 5 minus ute så bestämde jag att grabbarna skulle få komma ut en stund :) Jätteskönt var det ute så de var lika glada båda två för den lilla promenaden som varade ungefär 20 minuter/var (jag tar inte ut de samtidigt ännu) Har ju varit så kallt i flera veckor så de har inte varit ute på länge... 

Som vanligt så var det lite halvläskigt först, men efter bara några minuter blir de lika självsäkra båda två och tågar framåt för att utforska så mycket som möjligt på en gång! 


När Magnum varit ute en bra stund och jag började tycka det blev kallt gick jag med honom mot vår dörr och öppnade den, han kikade in och vände sedan för han ville vara ute längre! haha, sötnos! Blev en riktig upptäcksfärd :) 

Loke som knappt syns i snön ;)
Och hade så mycket för sig, därav svår att fota ;) 

Och inne väntade ett gott kvällsmål med kokt torsk åt de båda! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0