Hemsidan är klar!

Eller nästan, varje gång jag klickar upp den ser jag småfel och sånt jag vill ändra ;) Så jag lär pyssla en del med den framöver ändå.

Jag har ingen egen adress ännu och kommer skaffa ett domän snart, tills vidare ligger den uppe på en kollegas domän och går att besöka på HÄR för de som är intresserade av hur resultatet blev :) Så nu har jag occh grabbarna en egen hemsida!

I alla fall så har jag suttit med denna i 3 veckor sharp, hur många timmar jag suttit vågar jag inte tänka på med jag har rätt ont i röven ;)  

Tar mer än gärna emot kommentarer/kritik i kommentarsfältet till detta inlägg. Eftersom att detta är nytt för mig så har jag nog stirrat mig rätt blind på det jag gjort och blir gärna glad för kommentarer och första intryck :) Bra som dåligt! 

Kommentarer
Postat av: Emsan_90

Vad duktig du är! :*

Svar: haha gulle du emsan! ;)
Lisa Naréus

2013-04-02 @ 08:32:13
Postat av: Anders Naréus

Det här är nog lagom kattkontakt för en allergier. Stiliga katter!

2013-04-03 @ 19:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0