snöigt

Jag jobbar en dela tur idag och nu på mina timmar bestämde jag mig för att ta ut grabbarna en stund :) Var så milt och mysigt ute! Tog några bilder med mobilen, blir mycket mobilbilder men det är för att jag alltid har med mig den och tycker systemkameran är så klumpig att släpa med mig överallt :P


Inte helt oväntat så plöjde Loke rakt ut i djursnön på en gång!
(när han bestämt sig för nåt är han som en ångvält som bara går å går)


Fått span på ett gäng skator ;)


Försöker kamouflera sig och lyckas väldigt bra!


Magnum <3




Leker lite med snön :)

Sen var Magnum världens sötaste då vi kom in! Han la sig mitt i hallen och bara väntade på att jag skulle ta av selen, sen fick han tokryck (som hundar kan få efter en promenad och kommer in igen) och sprang runt i lägenheten som en galning! Haha

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh underbara killar <3 Roligt att de får gå ut och lufta tassarna, även om snön kommit :) Och bra jobb av matte att ta med både, det kan vara lite svårt med koppel och katter som inte går åt samma håll som den andra katten.. tror många av våra grannar också insett att jag defintivit är "the crazy cat lady"! ;)

Hihi roligt att höra att Magnum gör likadant som mamma och storasyster Liris. De springer alltid runt som kattungar när de varit ute. De blir så busiga och uppspelta av en promenad :D

Kurr från gammelmatte

Svar: Ja det var lite halvläskigt med så mycket snö tyckte Magnum! Loke däremot var inte brydd alls och plöjde fram, haha. Ja men faktiskt så hade jag de inte ute samtidigt ;) kanske uppfattas så av inlägget men jag tog ut de en å en. Har ju inte haft de ute i sele så mycket än så de får vänta ett tag innan jag tar ut båda :) Haha ja men du är The crazy car lady Marie, bara att gilla läget! ;) (vilket jag iofs tror att du gör)
Åh vad dom ärver beteenden alltså!! Och det är ju så himla roligt att höra var de kommer ifrån :D Loke var hellugn då han kom in men Magnum hittade faktiskt till vår ytterdörr själv, jag öppnade den och han sprang rakt in. Haha, så söt!!
Lisa Naréus

2012-12-09 @ 17:57:55
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0