Blöta ner tassarna lite

Idag hade Linn lovat följa mig ut med grabbarna i sele för första gången :) Hampus må älska dom båda lika mycket som jag gör, MEN han var inte så sugen på att gå ut med en kattunge i koppel. Hmm. Nåväl, tur jag har Linn ;)

I alla fall så var inte vädret på vår sida. Men när det slutade regna övervägde vi att ta ut dem en kort stund. Spännande tyckte de båda, mycket att se på en gång men det var lite obehagligt att bli blöt om tassarna ;) Därför var vi nog inte ute mer än 10 minuter, men de var så duktiga så :) 

Hade inte med mig kameran ut så det blev bara några halvkassa mobilbilder, men bättre än inget :)



Tvättning av tassar stod som prio ett för de båda då de kom in ;) Vi får hoppas på bättre väder nästa gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0