idag kände jag för att vara en sån

Som berättar hur mycket jag hunnit med denna dag..

Jag har:
Jobbat 07.30-17.00
Lagat Spenat och fetaostpaj med soltorkade tomater
Diskat
Rensat ur kylskåpet
Skrivit veckomatsedel + handlingslista
Handlat alltihopa
Klippt katternas klor + borstat igenom dem båda (jaja de var mer mysigt än jobbigt men fick stå med)
Dammsugit lägenheten

Och ja, det var väl det, känns som efter ett träningspass och nu när man är klar med allt och varvar ner känner man hur sjukt trött man egentligen är. Nu ska jag måla om mina naglar och sedan krypa ner i sägen.
Så j-ä-v-l-a skönt det ska bli! Imorgon väntar en lika lång arbetsdag igen.

Kram och gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0