Älskade Magnum

Jag älskar absolut grabbarna PRECIS lika mycket. Men ändå på olika sätt :) Magnum är den här fruktansvärt tillgivna mysbjörnen som man tror inte gör en fluga förnär (men hör upp! Flugjakt är hans bästa sport). Han pratar alltid med oss, kurrar bara man petar på honom och är nog en av världens snällaste katter. Sen är han ju faktiskt en riktig mammagris också ;) även om det var husse som var nummer ett på bilden nedan.

Sen är han ju otroligt snygg också såklart ;) och jag tycker jag ser på honom från dag till dag hur han utvecklas. Öronen är fortfarande höga men de har börjat åka neråt allt som han växer på sig :) han blir nog en riktigt redig karl då han är fullvuxen!

Detta är mobilbilder då jag inte hade systemkameran framme.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag förstår dig, man gillar alla lika mycket, men de har ändå egna speciella platser inom en <3

2013-08-26 @ 18:02:11
URL: http://minasibiriskakkatter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0