Bilder från utställningen

Har nu fått bilder av Hampus faster Sussie och mamma Anette som jag lägger upp här nedan, tusen tack!! Har även lånat några av Marie :) Ska inte glömma digitalkameran nästa gång.....


Loke uppe hos domare Glenn. Premiär för både han och mig och jag var rätt upp i varv ;) 


Glenn funderar och Loke är mest intresserad över vad för spännande som händer på läktaren ;)

I NOM där Loke blev slagen av denna fina Birma

Marie med superfina Uthea <3 Otrolig katt med ett underbart temperament :) 

Magnum värmer upp hos husse :) Ligger lugnt i knä och kurrar om än en aningens på span..




Och så avslutar jag med några bilder jag lånat av Marie :)


Grabbarna i buren

Min älskade Loke

Glenn funderar vem som ska bli EX1. Till höger är Lokes fina brorsa Calippo <3 Otroligt lika är de.

Och mattes hjärta Magnum <3
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Så roligt att lite bilder!:) de är så Goa och fina❤
Kram från oss

2013-01-16 @ 12:18:25
URL: http://minasibiriskakatter.devote.se
Postat av: Malin

Så fina! De verkar lugna på utställningsbordet! :)

2013-01-16 @ 21:06:48
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/minakatter/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0