Nytt på gång!

Kan börja med att berätta att jag har börjat studera CSS-baserad webbdesign på distans :) För er som inte förstår så mycket av det så innebär det att jag ska lära mig göra hemsidor! Började i måndags och det är en hel del att ta in och förstå för det är tammetusan inte lätt, men det känns hur roligt som helst. Så i framtiden kommer jag förhoppningsvis skaffa mig en katthemsida också ;)

Sitter och lägger mitt schema fram till semestern, ser ut som att kattutställningarna kommer styra det rätt mycket ;) I alla fall så är detta de utställningarna vi har tänkt åka på till våren/sommaren (som det ser ut just nu):

Umeå 13-14 april
Västerås 4-5 maj (lite onödigt eftersom grabbarna är 9,5 månader då. Men det blir en semester till Hampus släkt också :) plus att vi hoppas på att även kunna BAERtesta Loke på Strömsholm då)
Ö-vik 19 maj (blir bara söndagen eftersom grabbarna blir 10månader just den 19e maj)
Skellefteå 15-16 juni
Sundsvall 29-30 juni
Luleå 31aug-1sept

Ser verkligen fram emot allihopa :) Imorgon ska jag ringa Strömsholm och höra ifall det finns möjlighet att boka BAER-test för Loke i samband med utställningen i Västerås så vi slipper åka ner enkomt för det. Jag kan då passa på att berätta att jag och Marie pratat en hel massa om grabbarna på sistonde och har nu kommit övrens om att det troligtvis kommer bli ett avelsbyte. Magnum kommer då att kastreras och Loke kommer bli den som kommer gå i avel. Av en hel massa anledningar men mest för hans otroligt speciella temperament :) Kommer skriva mer om detta då det blivit mer aktuellt. 

Också är det löning imorgon, för ett halvår sedan klickade jag hem kläder, lampor och skor. Men nu sitter jag inne på zooplus istället. Haha. Detta funderar jag på att klicka hem till grabbarna:


Denna matbar har jag varit sugen på jättelänge, tycker den är hur snygg som helst :)
(hemskt viktigt med SNYGGA matskålar, tycker speciellt Hampus.. host ;)


Också ångrar jag lite att det blev RC jag beställde 10kg av till grabbarna,
har nu i efterhand fått höra hur bra detta foder är och beställde nu hem för att testa
ifall grabbarna gillar det (kitten-varianten). Gör de det kommer det nog bli detta och Bozita i framtiden.

Och Loke ÄLSKAR dessa prasselbollar, har 10st hemma men de försvinner alltid.
Det är dessa han älskar att apportera med och lägger i knäet på en i soffan eller
i ansiktet då man ligger i sängen :) 

Tyckte denna tunnel var häftig och tror grabbarna skulle tycka den var kul ;)
Har dock inte bestämt mig ännu ifall jag ska köpa den.. lägenheten kommer
svämmas över med kattsaker=) 




Kommentarer
Postat av: Malin

Applaws är jättebra! :) har funderar på prasselbollarna, men hur stora är dom? Har en känsla av att mina killar skulle sitta och tugga på "fransarna" och få i sig massa plast, men de kanske är hållbara.. :P

Svar: Ja jag har ju hört det så blir spännande att prova! :) Hoppas bara de gillar det! Ja det är väl ungefär som en pingisboll och lite större :) Nädå det behöver du inte vara orolig över, som sagt så är dessa verkligen Lokes favoriter och han leker och bär runt på dem stup i kvarten och det har aldrig lossnat något från dem. Däremot är de inge bra om du har katter som envisas med att stoppa leksaker i vattenskålarna, för vattnet kan färgas av dessa :p Nu har jag tur att det är Magnum som gör detta och sällan Loke så det har klarat sig ganska bra.
Lisa Naréus

2013-01-24 @ 22:05:37
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/minakatter/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0