15 maj

Igår bestämde vi oss för att åka båda dagarna till Skellefteå ändå! Vi hade ju bara anmält oss till söndagen eftersom Camilla som jag och grabbarna ska samåka med först bara kunde åka på söndagen, MEN nu är det ändrat och det blir både lördag och söndag :) Så ännu en mysig helg full med massa kattsnack och kattmys och lite campingliv som jag älskar!! 

Sen bjussar jag på lite nya bilder på grabbarna :) På söndag blir de ju 10 månader!! 


Smuts på näsan.. passar utmärkt då matte ska försöka ta fina bilder!
Sen avslutar vi med en bild på Loke i sin bästa pose ;)

Försökte mig på premiärfrukost på balkongen idag. Höll ut en stund, det är inte riktigt tillräckligt varmt här än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0